Для того, щоб почати будівництво, необхідно підготувати безліч документів і дозволів. Без цих документів офіційно приступити до процесу зведення будівлі неможливо.

Оформляти папери треба строго до початку проведення будь-яких робіт. Тільки отримавши всі необхідні дозволи, можна бути впевненим, що будівництво майбутньої будівлі почнеться вчасно, а також буде здано в експлуатацію у визначені раніше терміни. Для того, щоб документи були оформлені правильно і в результаті затверджені відповідними інстанціями, варто звертатися за допомогою до досвідчених фахівців в архітектурну компанію VR-Group. Ми займаємося не тільки складанням паперів, а й проєктуванням об’єктів. Тобто, в одній організації можна замовити все необхідне для початку будівництва і не переживати за якість. В послуги нашого архітектурного бюро входять:

  • збір інформації про земельну ділянку, на якій планується будівництво, її аналіз і оцінка фінансового потенціалу;
  • попередня розробка ескізів, формування концепту майбутнього будівлі або споруди, складання кошторису;
  • звернення до відповідних інстанцій для отримання дозволу на будівництво;
  • розробка кінцевого варіанту проекту узгодженого з клієнтом;
  • оформлення дозвільної документації юристами компанії, а також їх погодження та затвердження певними службами;
  • складання та підписання ряду договорів з підрядниками;
  • спостереження і контроль за виконанням будівельних робіт, авторський нагляд;
  • моніторинг якості виконання будівельних робіт;
  • інше.

Архітектурне бюро займається усіма видами робіт, пов’язаних з будівельним процесом: від створення проекту до моменту, коли будівлю буде здано в експлуатацію. Звичайно, можна замовити проект в бюро, а дозволу скласти окремо з юристом. Але це не найзручніший варіант, тому що останньому доведеться витрачати багато часу на вивчення плану будівництва. Також клієнт витратить в два рази більше часу і фінансових коштів. Набагато простіше і раціональніше замовити проект і юридичний супровід будівництва в одній фірмі. У нашій компанії всі відділи працюють як один механізм і всі фахівці знаходяться в зоні досяжності. Можна сміливо стверджувати, що оформлення документації та плану споруди в одній компанії максимально спрощує процес.

Дозволи на будівництво

Як вже з’ясувалося раніше, почати законне будівництво без усіх необхідних документів неможливо. Перше, що необхідно підготувати власнику землі – це паспорт і ідентифікаційний номер, нотаріально завірене право власності на ділянку, а в разі реконструкції – на будівлю, копію генерального плану або топографічну зйомку в певному масштабі, план або проектну розробку майбутньої будівлі (залежить від планованої площі споруди), документи, що підтверджують технічний нагляд.

Оформлення дозволу на початок будівництво залежить від його площі і має деякі відмінності. Таким чином, будівництво об’єктів розміром до п’ятисот квадратних метрів починається з геодезичної розвідки. Вона включає обчислення параметрів ділянки, а також здійснення топографічного знімання. Це необхідно для того, щоб зібрати інформацію про план місцевості і запобігти можливим порушенням. Також необхідне викопіювання ген. плану.

Наступним етапом є надання до розгляду плану майбутньої споруди в певній інстанції. Щоб скласти такий ескіз, необхідно звернутися до архітектора, тому, що самостійно оформити його не фахівцеві неможливо. Всі складені документи подаються до державної служби, яка повинна їх затвердити і видати будівельний паспорт. У разі, якщо замовник отримає необхідні дозволи, він може починати будівництво: майбутня споруда відповідає всім нормам.

Що стосується будинків, площа яких перевищує п’ятсот метрів квадратних, для отримання дозволу потрібно більше документів. Перший етап в першому і другому випадку збігається: мова йде про геодезичну розвідку і топографічне знімання. Наступним кроком є оформлення проектної документації (передпроектна розробка) в архітектурному бюро, які необхідно подати в локальний відділ архітектури. Тільки після цього можна приступати до створення робочого проекту. Як і при оформленні ескізу, самостійно зробити це не вийде. Також будуть потрібні документи про авторський та технічний нагляд. Тільки після того, як всі перераховані документи будуть готові, можна реєструвати заявку про те, що Ви плануєте розпочати будівництво.

Список необхідних документів змінюється в залежності від того, який тип будівлі Ви плануєте побудувати: адміністративне (офісні і бізнес-центри), торгове (торгово-розважальні центри, магазини, ринки), фінансове (банки тощо), освітній (школи, садочки, університети, коледжі і так далі), лікувально-профілактичні (санаторії, лікарні, медичні центри, клініки, стоматологи), видовищні (кінотеатри, театри, цирки, клуби), спортивні (стадіони, катки, спортивні центри), підприємств харчування (ресторани, кафе, бари), готелі та інші.

Для спорудження кожного з перерахованих типів будівель пред’являються різні вимоги. Якщо порівнювати процес отримання документів на будівництво для приватних житлових будинків та комерційних установ, то останній вимагає набагато більше часу і зусиль. Правильно оформити папери самостійно неможливо, якщо Ви не є фахівцем. Існує величезна кількість підводних каменів. Незнання всіх тонкощів процесу призводить до фінансових і тимчасових втрат. З цієї причини правильним рішенням стане співпраця з архітектурним бюро. Досвідчені фахівці компанії VR-Group зроблять всю роботу якісно і точно, Вам залишиться насолоджуватися процесом будівництва.

Реалізація: