ІННОВАЦІЙНИЙ ЛОГІСТИЧНИЙ ЦЕНТР ДЛЯ ВЛАСНОГО БІЗНЕСУ АБО ІНВЕСТИЦІЙ PORT LVIV LOGICTIC CENTER

Чого досі ще не було у Львові!?
Порту? Так порту!

У місті Львові скоро розпочнеться нове будівництво мультифункційного комплексу зі складськими будівлями, по вул. Зеленій під назвою “Port Lviv logistic center”.

Львів завжди знаходився на перетині транспортних, торговельних та фінансових шляхів, а особливо торгівлі між Чорним та Балтійським морями. Доставка товарів відбувалася морем, частково річками, але в основному торговими караванами по суходолу. Львів мав усі шанси стати великим портовим містом… Також будь-який складський комплекс асоціюється із портом, тому в інвестиційної компанії Alltera group виникла ідея будівництво масштабного багатофункціонального комплексу на виїзді з міста, Port Lviv.

- “Плануємо, що це буде місце «зустрічі» товарів і логістичних компаній, тут будуть розташовані складські приміщення класу “В”, торгові площі, офісні будівлі, виставкові зали, комфортні зони паркінгів для велико і мало габаритного транспорту”. Розповідає засновник Alltera group Ковальчук Дмитро.

“Port Lviv logistic center” більше ніж склад, це інноваційне місце з якісною інфраструктурою.
Тут завантажуватимуться, розвантажуються, сортуватимуться та зберігатимуться товари. Приємно, що компанія VR-Group стала частиною цього масштабного та інноваційного проекту.

Усі етапи архітектурного проектування логістичного комплексу Port Lviv logistic center, розроблені компанією VR-Group.

img

ДЕТАЛІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ЛОГІСТИЧНОГО ЦЕНТРУ

Логістичний центр PORT LVIV це місце, де створюється та розвивається бізнес, це також спеціалізоване підприємство, основними функціями якого є обробка та зберігання вантажів, митне оформлення, інформаційні послуги. “PORT Lviv Logistic Center” – це місце з крутою інфраструктурою, де гармонійно поєднані складські приміщення з гнучкою системою поділу від 345 м2 до 10 000 м2, та торгово-офісні приміщення, де розташуються власний супермаркет, магазини кафе, та шоуруми (на фасады комплексу). Також на території розташований сучасний офісний центр, тому дуже зручно мати всю компанію на одній території, де є і складська і офісна нерухомість. Гостям та клієнтам буде приємно прогулятись по території де стоїть власний маяк та озеро з благоустроєм.

“Ми хочемо сказати що складська нерухомість це вже давно - не про товари, а про людей, інфраструктуру, розвиток торговельних відносин в середині комплексу, де приємно розвивати та будувати бізнес”. Дмитро Ковальчук.

Загальна площа проектованої ділянки становить – 8 га, площа забудови – 36 730,0 м2
Проектом передбачається будівництво 5-ти складів з адміністративно-побутовими приміщеннями у мезонінах, офісні будівлі, супермаркет, котельня, трансформаторна підстанція та КПП. Усі будівлі будуватимуться вісьмома чергами. Фасади будівель, зроблені в стилістиці порту і візуально нагадують морські хвилі.
Біля кожного складу запроектовані відкриті стоянки і під’їзди для розвантажування різної висоти, для малогабаритного та великогабаритного транспорту. Основна частина докшелтерів розташована на висоті 1,2 м. Запроектовані стоянки для гостей, працівників, людей з інвалідністю, автотранспорту різного об’єму і призначення. Все згідно з нормами та правилами будівництва логістичних комплексів.

img

“Port Lviv logistic center”, як логістичний центр класу “В”, включатиме усі параметри та характеристики складських приміщень даного типу.

Параметри складських приміщень класу “В”:

1. Достатня кількість вантажних ліфтів / підіймачів, вантажністю не менше 3 тонн.
2. Висота стель від 6 метрів.
3. Підлога – бетон.
4. Запроектована система опалення.
5. Пожежна сигналізація і система пожежогасіння.
6. Наявність майданчиків для відстою та маневрування великовантажних автомобілів.
7. Охорона по периметру території.
8. Телекомунікації.

Ландшафтний дизайн комплексу також продовжує морську тематику. На території комплексу є водойма, котру планується відновити для стилістичного продовження теми логістичного комплексу “Порт Львів”. Також передбачено облаштування території декоративними кущами, газонами, клумбами, мощенням пішохідних доріжок, прокладанням тротуарів використовуючи бруківку з протиковзними властивостями. Підлоги магазинів та адміністративно-торгових будівель запроектовано на межі пішохідних доріжок з ухилами для відведення дощових стоків.
В усіх місцях сполучення тротуарів з проїзною частиною, в’їздів у зони паркування та інших проїздів передбачене встановлення попереджувальних тактильних смуг.

img

Отже, розпочнемо невелику, поки що віртуальну, екскурсію львівським портом. Перше, що ми бачимо їдучи магістральною вулицею Зеленою – це двоповерхова споруда адміністративно-торгової будівлі, загальною площею 1 330 м², яка розташована у південно-західній частині ділянки. Будівля поділена на 9 окремих блоків зі своїми входами та виходами, основне призначення яких – приміщення техпідтримки та торгово-виставкові зони для представлення зразків продукції. Важливо, що для кожного блоку запроектована окрема сходова клітка.

img

Наступною є офісна чотириповерхова будівля, площею 1 639 м², яка безперечно буде яскравим акцентом комплексу. Кожен з поверхів забезпечений санвузлами та допоміжними приміщеннями.
На ділянці офісна будівля розташована у південно-західній частині, вздовж вулиці Зеленої.
Перший поверх, складатиметься з вхідної зони, холу, сходових кліток, ліфту, санвузлів та допоміжних приміщень. Другий, третій та четверті поверхи будуть відведені виключно під офіси з допоміжними приміщеннями та санвузлами.

img

Вхідна група будівель складається із блоку трьох приміщень – складу, супермаркету та адміністративного приміщення:

1. Супермаркет, запроектований як невід’ємна частина першої черги комплексу і знаходиться у південному заході ділянки вздовж вулиці Зеленої. В передній частині влаштована вхідна група, торговий зал та блок санвузлів. В тильній частині розташовується розвантажувально-буферна, складська зона для продукції, підсобні та допоміжні приміщення супермаркету.

img

2. Адміністративно-торговий корпус – частина будівлі що зблокована з супермаркетом та складом, на плані має прямокутну форму. Будівля поділена на 10 окремих блоків з ізольованими входами. Кожний окремий блок забезпечений санвузлами та сходовими клітками. Функціональне призначення – адміністративне, проведення заходів з використанням торгово-виставкової зони

3. Складська будівля №1, має правильну форму і об’єднана з супермаркетом та адміністративно-торговим корпусом. Головний вхід у будівлю організований у південно-західній частині. З точки зору функціонального зонування будівлю складу умовно поділено на 2 зони: перша зона це розвантажувально-буферна, на першому поверсі та адміністративно-побутова, на другому, де також розташовані приміщення для працівників складу (гардеробні, санвузли, душові тощо). Друга зона – одноповерхові складські приміщення, висотою складування 8,0 м. У частині складу запроектовано рампи для під’їзду автопоїздів і розвантаження товару з метою його подальшого сортування. Вони призначені для вантажних машин, що забиратимуть уже розсортований товар для подальшого постачання в інші локації.
Окрім зони складу тут наявний блок технічних приміщень – електрощитова, водяний вузол, пожежний пост.

Складська будівля №2, в проекті має правильну прямокутну форму площею 3 640 м² з граничною висотою 13 м. З точки зору функціонального зонування будівлю складу умовно поділено на 2 зони.

img

Площа третьої складської будівлі – 5 072,91 м², з граничною висотою складування 13 м, вхід в будівлю розташований у пд-зх частині.

img

На фото зверху складські будівлі №4 та №5, загальною площею – 13 531,22 м². та – 12 797,80 м² відповідно. Кожна будівля має зони розвантажування з обох боків, місця для стоянок та розворотів. Дані складські приміщення мають однакове призначення і передбачені для зберігання, сортування, складування та відвантажування різного роду товарів
Конструктивна схема усіх будівель складів: збірний каркас, огороджуючі конструкції стін – сендвіч панелі, поділ протипожежних відсіків з газоблоку.

ПРОДАЖ СКЛАДСЬКИХ ПРИМІЩЕНЬ. “PORT LVIV LOGISTIC CENTER”.

img

Великий Маяк, зроблений з контейнера, сигналізує всьому Львову, що тут тепер швартуватимуться кремезні бізнес-кораблі. До речі, старт продажу, яких вже розпочався. Зацікавлених партнерів, прийматимуть у відділі продажу, дизайн-проект інтер’єру якого, також розроблений компанією VR-Group і оформлений в портовому стилі.

img

Дизайн відділу продажу витриманий сучасних портових традиціях – функціональний, яскравий та комфортний. Все для створення атмосфери та задоволення найвибагливіших замовників порту.

img
img

Що ж виглядає, що порт у Львові – це реальність, тому з нетерпінням чекатимемо реалізації нашого архітектурного проекту “PORT Lviv Logistic Center”.

Над проектом працювали:
Капустей Іван (головний архітектор), Куцай Вадим (архітектор), Брездень Святослав (архітектор), Шевчук Василь (архітектор), Когут Богдан (конструктор), Павлюк Дарія (дизайнер).